آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گازی API سپنتا

0 12

لوله گازی API سپنتا

 

در صنعت گازرسانی، استفاده از لوله‌های با کیفیت و استاندارد بسیار حائز اهمیت است. یکی از لوله‌های مورد استفاده در این صنعت، لوله گازی API سپنتا است. این لوله‌ها با رعایت استانداردهای بین‌المللی API (American Petroleum Institute) تولید می‌شوند و برای انتقال امن و موثر گازهای طبیعی و گازهای صنعتی به کار می‌روند.

 

لوله های گازی سپنتا یکی از پر فروش ترین لوله گازی ها در زمینه انتقال گازهای خانگی و کارخانجات صنعتی به شمار میروند. این لوله ها در انواع معمولی (روکار) و API (تو کار) در شاخه های ۶ متری تولید و عرضه میگردند . لازم به ذکر است که لوله های گازی سپنتا در شهرهای مختلف منجمله تهران اهواز تبریز و سایر شهرهای دیگر به جهت سهولت در انجام پروژه تولید میگردند و صاحبین پروژه ها میتوانند به راحتی پروژه های خود را تجهیز نمایند .

 

 

لوله های گاز خانگی جدید ( مصارف توکار)
API                    ۵LGrade                 BISIRI۳۵۷۴
قطر لوله قطر     اسمی قطر     خارجی ضخامت وزن وزن
عرف در بازار (inch) (mm) (mm) (Kg/m) (۶m/Kg)
 ۲ ۲/۱ ۳/۲۱ ۸/۲ ۲۸/۱ ۶۸/۷
۵/۲ ۴/۳ ۷/۲۶ ۹/۲ ۷۰/۱ ۲/۱۰
۳ ۱ ۷/۳۳ ۴/۳ ۵۱/۲ ۰۶/۱۵
۴ ۴/۱۱ ۲/۴۲ ۶/۳ ۴۳/۳ ۵۸/۲۰
۵ ۲/۱۱ ۳/۴۸ ۷/۳ ۰۷/۴ ۴۲/۲۴
۶ ۲ ۳/۶۰ ۶/۳ ۰۳/۵ ۱۸/۳۰
۷ ۲/۲۱ ۰۰/۷۳ ۶/۳ ۱۶/۶ ۹۶/۳۶
۸ ۳ ۹/۸۸ ۰۰/۴ ۳۷/۸ ۲۲/۵۰
۱۰ ۴ ۳/۱۱۴ ۴۰/۴ ۹۲/۱۱ ۷۲/۶۹
۱۲ ۵ ۳/۱۴۱ ۸۰/۴ ۱۶/۱۶ ۹۶/۹۶
۱۵   ۶ ۳/۱۶۸ ۸۰/۴ ۳۵/۱۹ ۱/۱۱۶
لوله های گاز خانگی جدید با ورقAPIتولید شده و مطابق استانداردISIRI۳۵۷۴هستند.
لوله های گاز خانگی جدید سپنتا جهت مصارف توکار در مصارف عمومی با استانداردAPI ۵Lاز نظر کیفیت دارای ویژگی استاندارد گاز ایران بوده و قابل مقایسه با لوله های بدون درز می باشد.

مزایای استفاده از لوله گازی API سپنتا

یکی از مزایای استفاده از لوله گازی API سپنتا، مقاومت بالا در برابر فشار است. این لوله‌ها از جنس فولاد با کیفیت بالا تولید می‌شوند و توانایی تحمل فشارهای بالا را دارند. این ویژگی به طور مستقیم به ایمنی و قابلیت اطمینان در انتقال گازها کمک می‌کند.

لوله گازی API سپنتا همچنین دارای عمر طولانی است. با توجه به استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته در تولید این لوله‌ها، طول عمر آن‌ها بسیار بالاست. این به معنای کاهش نیاز به تعویض و نگهداری دوره‌ای می‌باشد و در نتیجه، هزینه‌های نگهداری را نیز کاهش می‌دهد.

در اضافه به آن، لوله گازی API سپنتا دارای خواص ضد زنگ و مقاومت در برابر خوردگی است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این لوله‌ها در برابر عوامل جوی و محیطی مانند رطوبت و تغییرات دما مقاوم باشند و در طول زمان از کیفیت خود کاسته نشوند.

 

به طور کلی، استفاده از لوله گازی API سپنتا در صنعت گازرسانی از مزایای فراوانی برخوردار است. مقاومت بالا در برابر فشار، عمر طولانی، خواص ضد زنگ و مقاومت در برابر خوردگی از جمله مزایا ویژه این نوع لوله می‌باشند.

 

لوله گازی چیست ؟

لوله گازی, لوله های فولادی یا پلی اتیلن مورد استفاده در خطوط انتقال گاز می باشد. از این لوله ها در بخش توزیع وظایف مختلف، از جمله انتقال گاز از بخش انتقال به ایستگاه های تقلیل فشار، انتقال گاز از ایستگاه ها به یکدیگر و انتقال گاز از ایستگاه ها به محل های مصرف را بر عهده دارند. به طور کلی خطوط لوله گاز در بخش توزیع، به دو نوع خطوط لوله تغذیه و خطوط لوله شبکه توزیع تقسیم بندی می شوند. خطوط لوله تغذیه وظیفه انتقال گاز از ایستگاه های تقلیل فشار به داخل شهرها را بر عهده دارند، در حالی که کار توزیع گاز طبیعی در شبکه خطوط لوله شهری بر عهده خطوط لوله توزیع است.

 

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گازی چیست؟

لوله گازی, لوله های فولادی یا پلی اتیلن مورد استفاده در خطوط انتقال گاز می باشد. از این لوله ها در بخش توزیع وظایف مختلف، از جمله انتقال گاز از بخش انتقال به ایستگاه های تقلیل فشار، انتقال گاز از ایستگاه ها به یکدیگر و انتقال گاز از ایستگاه ها به محل های مصرف را بر عهده دارند. به طور کلی خطوط لوله گاز در بخش توزیع، به دو نوع خطوط لوله تغذیه و خطوط لوله شبکه توزیع تقسیم بندی می شوند.

مزایای استفاده از لوله گازی API سپنتا

یکی از مزایای استفاده از لوله گازی API سپنتا، مقاومت بالا در برابر فشار است. این لوله‌ها از جنس فولاد با کیفیت بالا تولید می‌شوند و توانایی تحمل فشارهای بالا را دارند. این ویژگی به طور مستقیم به ایمنی و قابلیت اطمینان در انتقال گازها کمک می‌کند.

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.