آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گاز چیست

0 10

لوله گاز چیست

لوله‌ی گازی لوله های فولادی یا پلی اتیلن مورد استفاده در خطوط انتقال گاز می باشد.

مصرف لوله گازی در ساختمان های مسکونی ، سوله های صنعتی ، نیروگاه ها ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و… است.

ازاین لوله ها برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز بهره می برند.

لوله گاز

لوله گازی

انتقال گاز یکی از موارد مهمی است که در سیستم لوله کشی ساختمان های مسکونی و اداری باید در نظر گرفت. با شروع فصل سرما میزان استفاده از گاز خانگی افزایش پیدا می کند و گاز باید با فشار بیشتری در لوله های جریان پیدا کند. با توجه به اهمیت وجود گاز در خانه برای انواع کاربرد ها مثل پخت و پز و سیستم های گرمایشی و همچنین خطرناک بودن انتشار گاز در فضای ساختمان, به کار بردن لوله گازی باید با دقت بیشتری انجام شود. جنس و مقاومت لوله گازی اهیمت بسیار بالایی دارد به همین دلیل این نوع لوله باید از مواد اولیه خوبی ساخته شده باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد لوله گازی صحبت کنیم.

لوله گازی چیست

لوله گازی نوعی لوله از جنس فولاد یا پلی اتیلن است که برای انتقال گاز از محل پالایشگاه تا محل توزیع استفاده می شود. در محل توزیع نیز گاز وارد انشعابات لوله ای شده و وارد خانه ها و ساختمان ها می شود.

از لوله گاز برای سیستم لوله کشی داخل خانه نیز استفاده می شود. لوله گاز برای انتقال گاز طبیعی از منبع تغذیه مستقیم به سیستم گرمایش خانه ها استفاده می شود. این سیستم از خطوط انشعابی تشکیل شده است که به هر وسیله در سرتاسر خانه وصل می شود. برای استعلام قیمت لوله گازی با شرکت تماس بگیرید.

لوله گازی, لوله های فولادی یا پلی اتیلن مورد استفاده در خطوط انتقال گاز می باشد. از این لوله ها در بخش توزیع وظایف مختلف، از جمله انتقال گاز از بخش انتقال به ایستگاه های تقلیل فشار، انتقال گاز از ایستگاه ها به یکدیگر و انتقال گاز از ایستگاه ها به محل های مصرف را بر عهده دارند. به طور کلی خطوط لوله گاز در بخش توزیع، به دو نوع خطوط لوله تغذیه و خطوط لوله شبکه توزیع تقسیم بندی می شوند. خطوط لوله تغذیه وظیفه انتقال گاز از ایستگاه های تقلیل فشار به داخل شهرها را بر عهده دارند، در حالی که کار توزیع گاز طبیعی در شبکه خطوط لوله شهری بر عهده خطوط لوله توزیع است.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

لوله‌ی گازی چیست؟

لوله‌ی گازی، نوعی از لوله است که برای انتقال گاز از قسمت‌های مختلف کارخانه به قسمت‌های دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان نمونه، از این لوله در انتقال گاز از پالایشگاه تا شهرهای اطراف پالایشگاه و قسمت‌های مربوط به کاهش فشار گاز، استفاده می‌شود

کاربرد لوله گازی

مصرف لوله گازی در ساختمان های مسکونی ، سوله های صنعتی ، نیروگاه ها ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و… است.

 

5/5 - (8 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.