آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

خرید لوله گالوانیزه سپنتا

0 5

خرید لوله گالوانیزه سپنتا

قیمت لوله فولادی گالوانیزه سپنتا ( سبک و سنگین ) با بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران

لوله گالوانیزه، یک نوع لوله فولادی است که با روشی به نام گالوانیزه‌کردن پوشش داده می‌شود. در این روش، لایه‌ای از روی به طور الکتروشیمیایی به سطح لوله اضافه می‌شود تا آن را از خوردگی و زنگ‌زدگی محافظت کند. روش گالوانیزه‌کردن باعث تشکیل یک لایه گالوانیزه (آلیاژی از روی و فولاد) بر روی سطح لوله می‌شود که به آن مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی می‌بخشد.

لوله گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، مناسب برای استفاده در محیط‌هایی است که با رطوبت، هوا، آب، خاک و شرایط آب و هوایی تغییرات چندانی روبرو هستند. از آنجا که روی طبیعتاً مقاوم به خوردگی است، لایه گالوانیزه می‌تواند لوله را از آسیب‌های مختلف محافظت کند.

لوله‌های گالوانیزه در صنایع مختلفی از جمله ساختمان‌سازی، صنعت نفت و گاز، آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی و ساختمان‌های خارجی استفاده می‌شوند. این لوله‌ها قابلیت اتصال آسان با سیستم‌های مختلف را دارا بوده و معمولاً در قطرها و ضخامت‌های مختلف در دسترس می‌باشند.

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه دسته ای از لوله های فلزی بوده که با فلز روی (Zn) مذاب پوشش داده شده، که این امر باعث افزایش طول عمر لوله در محیط های مرطوب و اسیدی می شود. لوله گالوانیزه برای انتقال آب مورد استفاده قرار میگیرد و مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت میباشد.

خرید لوله گالوانیزه سپنتا

چرا لوله گالوانیزه ؟

لوله های آلومینیومی و استنلس استیل خورده نمی شوند، اما هزینه آنها نیز به طور قابل توجهی بالاست. به همین دلیل بیشتر طراحان جهت به تاخیر انداختن خوردگی لوله ها و همچنین هزینه کمتر از لوله های گالوانیزه استفاده می شوند.

پوشش گالوانیزه لایه بیرونی از جنس روی (Zn) را بر سطح لوله های سیاه ایجاد می کند و آن را آسیب های زیادی محافظت می کند. پوشش گالوانیزه واکنش پذیرتر از لوله بوده و زودتر از فولاد با اکسیژن موجود در هوا واکنش می دهد. بنابراین پوشش گالوانیزه، خوردگی لوله را به تاخیر می اندازد.

کاربرد لوله گالوانیزه

کاربرد اصلی لوله های گالوانیزه سبک جهت تخلیه ی فاضلاب لوازم بهداشتی کوچک است و از لوله های گالوانیزه سنگین جهت فشارهای کاری بالاتر مانند انتقال آب در ساختمان ها و گلخانه ها استفاده می شود.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

نحوه محاسبه وزن لوله به چه صورت است؟

ضخامت و قطر بیرونی لوله باید بر اساس میلی متر باشد. نحوه محاسبه وزن لوله از طریق فرمول زیر است: قطر لوله به میلی متر * ضخامت * 0.147

روند خرید لوله گلخانه از آهن شهر چگونه است؟

شما میتوانید لوله مورد نظر را انتخاب و با کارشنان فروش 02149986000 داخلی 100 یا 200 تماس حاصل فرمایید.

استعلام روزانه قیمت از چه ساعتی شروع می شود ؟

روزانه از ساعت 9 صبح می توانید قیمت لوله را در سایت مشاهده فرمایید. همچنین مشاوره فروش با تلفن 02149986000 داخلی 100 امکان پذیر است.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.