آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

سایز لوله سپنتا

0 42

لوله سپنتا

سایز لوله های سپنتا

لوله های سپنتا همانطور که اشاره گردید در دو نوع معمولی و API تولید و عرضه میگردند و بالطبع سایزبندی این لوله ها نیز بسته به نوع استاندارد لوله های گازی سپنتا میتواند متغایر باشد به این صورت که لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی در سایزهای ۱/۲ الی ۶ اینچ ولوله های API گازی سپاهان از سایز ۱/۲ اینچ الی ۴ اینچ تولید و عرضه میگردند .

کلیه لوله ها در ابعاد ۶ متری ارائه میگردند و سرتاسر لوله استانداردهای مربوط به لوله به صورت شابلون که معمولا به رنگ زرد میباشد نوشته شده و از این رو لوله های معمولی و لوله های گاز از یکدیگر متمایز هستند.

موارد استفاده از لوله های سپنتا

لوله های گازی سپنتا به جهت نوع مصرف در پروژه های گازرسانی که عمدتا گاز رسانی منازل مسکونی میباشد به دو دسته تو کار و روکار تقسیم میشوند که لوله های API گازی به جهت استحکام بالا و همچنین نوع استاندارد لوله به عنوان لوله تو کار و لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی جهت انشعابات داخل منازل و یا داخل کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند نوع سایز و اندازه لوله های گازی سپنتا بسته به نوع مصرف در پروژه میتواند متغییر باشد که ذیلا به آن اشاره می‌نماییم.

در صورتی که قسمت خرید لوله فولادی برق دارید می توانید به سایت لوله فولادی برقمراجعه کنید

 

ابعاد و سایز لوله های سپنتا

لوله های گازی سپنتا همانطور که اشاره گردید در دو نوع معمولی و API تولید و عرضه میگردند و بالطبع ساز بندی این لوله ها نیز بسته به نوع استاندارد لوله های گازی سپنتا میتواند متغایر باشد به این صورت که لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی در سایزهای ۱/۲ الی ۶ اینچ و لوله های API  گازی سپاهان از سایز ۱/۲ اینچ الی ۴ اینچ تولید و عرضه میگردند کلیه لوله ها در ابعاد ۶ متری ارائه میگردند و سرتاسر لوله استانداردهای مربوط به لوله به صورت شابلون که معمولا به رنگ زرد میباشد نوشته شده و از این رو لوله های معمولی و لوله های گاز از یکدیگر متمایز هستند .

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

چه نکاتی در نصب لوله‌های گاز باید رعایت شود؟

نصب لوله‌ها و تجهیزات باید توسط افراد ماهر و مجرب صورت گیرد.
لوله‌ها باید در فواصل مناسب از سایر لوله‌ها و مواد قابل اشتعال قرار گیرند.
اتصالات و فیتینگ‌ها باید با استفاده از روش‌های مناسب و با رعایت استانداردهای مربوطه نصب شوند.

لوله‌گذاری گاز چیست؟

لوله‌گذاری گاز فرایندی است که در آن لوله‌ها و تجهیزات مرتبط برای انتقال گاز طبیعی یا گاز هایی مانند پروپان یا بوتان نصب و نصب می‌شوند. این فرآیند شامل نصب، اتصال، تست و راه‌اندازی سیستم‌های لوله‌گذاری گاز است.

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (13 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.