آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا

0 17

لوله گالوانیزه سپنتا

شما میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷ برای دریافت جدیدترین قیمت لوله گالوانیزه سپنتا به همراه تخفیف ویژه تماس بگیرید. البته در این لیست صرفا اقلام نمایش داده شده است.

برای استعلام قیمت می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا

 

لوله فولادی از ورق روغنی (سیاه ) (که در صورت درخواست مشتریان ۱) گالوانیزه گرم عمقی می گردد یا از ۲) ورق گالوانیزه فابریک که در کارخانه تولید ورق گالوانیزه ساخته شده است و با دستگاه های فرمینگ تبدیل به لوله می شود و یا ۳) طی فرایند گالوانیزه سرد (به صورت سطحی) گالوانیزه می شود ) تولید می گردد ، که در ضخامتهای ۰٫۹ الی ۱٫۵میلی متر و با طول شاخه های استاندارد ۳ متری ( در صورت درخواست خریدار می توانند به صورت شاخه های ۶ متری تولید گردند) قابل ارائه می باشد.

ب

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گالوانیزه چیست ؟

محیط های مرطوب مانند زیر خاک و … باعث خوردگی و زنگ زدگی آهن و لوله فلزی می شود .
زنگ زدگی لوله فلزی به مرور زمان باعث سوراخ شدن موضعی آن می شود و بدین صورت می بایست تعویض شود ، فلز روی یا همان فرآیند گالوانیزه شدن باعث افزایش طول عمر لوله و عدم خوردگی موضعی لوله فلزی می شود از این رو استفاده از استفاده از لوله های گالوانیزه مطرح می شود.
لوله گالوانیزه همان لوله درزدار می باشد که با فلز روی ( ZN ) و به روش آبکاری گرم گالوانیزه می شود و بعد از انجام عملیات گالوانیزه شدن هر دو سر ابتدایی و انتهایی لوله گالوانیزه به صورت روپیچ حدیده شده و رزوه می شود .

 

 

ضخامت های لوله گالوانیزه :

استاندارد ابعادی لوله های گالوانیزه طبق DIN2440 می باشد که در این استاندارد و در سایزهای مختلف ضخامت های دقیق لوله های درزدار اعلام شده است که با توجه به اینکه لوله گالوانیزه از لوله درزدار تولید می شود می توان به این استاندارد اکتفا کرد .

به صورت عامیانه و در بازار ایران لوله های گالوانیزه به دو دسته کلی لوله گالوانیزه سبک و لوله گالوانیزه سنگین تقسیم بندی می شود.

اتصالات گالوانیزه متناسب با لوله های گالوانیزه :

برای ادامه روند خط لوله کشی می بایست از اتصالات گالوانیزه استفاده کرد ، از این اتصالات برای تغییر جهت جریان ، تغییر سایز لوله کشی ، انشعاب گرفتن ، ادامه روند لوله کشی و ... استفاده می شود . اتصالات گالوانیزه جورج فیشر از جمله برندهای مطرح اتصالات گالوانیزه می باشد .

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.