آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گالوانیزه گرم

0 8

قیمت لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم، یک نوع لوله فلزی است که از طریق فرآیند گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در این فرآیند، لوله فولادی پس از تمیز کردن و آماده‌سازی، در حمام روی گرم قرار می‌گیرد و سپس به روی آن لایه‌ای از روی ضخیم تشکیل می‌شود.

لوله گالوانیزه گرم برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی استفاده می‌شود. لایه گالوانیزه روی، لوله را از عوامل خارجی مانند رطوبت، هوا، خاک و تغییرات آب و هوایی محافظت می‌کند. همچنین، لایه گالوانیزه می‌تواند مقاومت الکتریکی لوله را افزایش دهد و بتواند در برخی از موارد به عنوان یک لایه عایق استفاده شود.

لوله گالوانیزه گرم عموماً در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی، صنعت نفت و گاز، آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی و ساختمان‌های خارجی استفاده می‌شود. این لوله‌ها مناسب برای استفاده در محیط‌هایی هستند که نیاز به مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند و در تماس با مایعاتی هستند که ممکن است از طریق لوله عبور کنند.

مزایای استفاده از لوله گالوانیزه گرم شامل مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، عمر طولانی، قابلیت اتصال آسان با سیستم‌های مختلف، و مقاومت در برابر ضربه و فشار می‌باشد. همچنین، لوله گالوانیزه گرم معمولاً به صورت انبوه و با سایزها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود است که انتخاب مناسب بر اساس نیازها و محیط استفاده اهمیت دارد.

لوله گالوانیزه گرم

چرا لوله گالوانیزه؟

لوله آلومینیومی و استنلس استیل خورده نمی شوند، اما هزینه آنها به طور قابل توجهی بالاست. به همین دلیل بیشتر جهت به تاخیر انداختن خوردگی لوله ها و همچنین هزینه کمتر از لوله گالوانیزه استفاده می شوند.

پوشش گالوانیزه لایه بیرونی از جنس روی(Zn) را بر سطح لوله های سیاه ایجاد می کند و آن را آسیب های زیادی محافظت می کند.پوشش گالوانیزه، خوردگی لوله را به تاخیر می اندازد.

ورق گالوانیزه چیست ؟

جهت اطلاع از قیمت خرید روز لوله گالوانیزه با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

 

قیمت با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

عملیات گالوانیزاسیون چیست؟

به‌طور کلی عملیات گالوانیزاسیون طی دو روش انجام می‌گیرد که این روش‌ها به گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد معروف می‌باشند. طی این دو فرایند فلزات تحت دو رویه متفاوت برای تولید لوله‌های گالوانیزه آماده می‌شوند که به تفصیل هر یک از این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

لوله گالوانیزه چیست

روش گالوانیزه گرم

 

این فرآیند معمولاً مستلزم پوشاندن یک شی فلزی یا فولادی، با غوطه‌ور کردن آن در یک حمام روی ذوب شده در دمای ۴۴۹ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

 

پس از خروج فلز از حمام، پوشش روی موجود در قسمت بیرونی آهن یا فولاد، با اکسیژن موجود در جو واکنش داده و اکسید روی تشکیل می‌شود. پس از این فرایند اکسید روی بیشتر با دی اکسید کربن واکنش داده و لایه محافظ معروف به کربنات روی را تشکیل می‌دهد.

روش گالوانیزه سرد

گالوانیزه سرد روشی جهت استفاده از یک رنگ غنی از روی در سطح یک عنصر فولادی است تا از آن در برابر خوردگی محافظت کند.

در روش گالوانیزه سرد نمک روی را داخل محلول آبی یا اسیدی (الکترولیت) ریخته و به قطعه مورد نظر اسپری می‌کنند به همین دلیل پوشش ایجاد شده بر روی آن نازک است پس از مدتی از بین می‌رود.

لوله گالوانیزه سرد

کاربرد اصلی لوله گالوانیزه در سیستم های آبرسانی ساختمان، فاضلاب، انتقال آب تجهیزات تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.