آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله سیاه

0 6

لوله لوله سیاهچیست

لوله های سیاه برای حمل و نقل گاز

لوله سیاه، از ظاهر سیاه است. رنگ تیره از اکسید آهن تشکیل شده در سطح آن در طول تولید است. لوله فولادی سیاه به لوله آهن معمولی اشاره دارد و عمدتا برای خطوط گاز استفاده می شود، همچنین برای اتصال دستگاه ها به خطوط عرضه آن استفاده می شود. این لوله است که توسط کسب و کارها و خانه های مسکونی استفاده می شود تا عرضه ی گاز طبیعی یا پروپان را به دست آورند.

لوله های فولادی سیاه و سفید نیز به دلیل مقاومت شدیدی در برابر حرارت برای سیستم های آتش سوزی آتش استفاده می شود. این معمولا با جوشکاری یا با استفاده از کوپلینگ مکانیکی پیوست می شود. حتی می تواند به جای لوله گالوانیزه در پروژه های غیر از حمل آب برای نوشیدن استفاده شود.

 

لوله سیاه سیاه در واقع از یک ترکیب سبک کم “فولاد” ساخته شده است. این باعث مقاومت در برابر خوردگی بسیار بهتر نسبت به لوله کشی آهن سنتی می شود. استانداردهای چندانی وجود دارد که همه لوله های سیاه و سفید آهن به آن متصل می شوند. با این حال، همه آنها ساخته شده برای رسیدگی به گاز طبیعی و پروپان، که معمولا کمتر از ۶۰psi است. استانداردهایی که لوله سیاه و سفید آهن باید مطابق با تضمین حداقل فشار ۱۵۰psi، اگر آن را به درستی نصب شده است.

لوله سیاه  از کجا بخریم ؟

لوله های فولادی و لوله های فولادی به راحتی قابل ساخت هستند، به راحتی در دسترس قرار می گیرند و کمتر از سایر فلزات هزینه می کنند. در محیطهای محافظت شده خوب، طول عمر لوله فولادی سیاه ۵۰ تا ۱۰۰ سال است.

 

 

به منظور اطلاع از قیمت لوله سیاه با بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران  با شماره تلفن های  ☎ تماس بگیرید.  ️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸   ۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷

 

ما می توانیم انواع بسیاری از لوله های سیاه و یا فولاد کربن ملایم عرضه کنیم، از جمله ASTM A106 B ، A53 و غیره. به عنوان یک توزیع کننده لوله پیشرو، ما نه تنها قادر به عرضه لوله جدید سیاه و سفید از منابع سهام یا آسیاب نیستیم، بلکه می توانیم لوله را به طول مورد نیازمان برسانیم و در صورت لزوم پوشش های ویژه اضافه کنیم.

لوله سیاه

 

 

ما می توانیم لوله سیاه و سایر لوله های کربن فولادی را به تقریبا هر مکان عرضه کنیم. لوله فولادی کربن و لوله فولادی سیاه و سفید را در انواع اندازه، قطر و ضخامت عرضه می کنیم. اکثر اندازه های ما ERW، DSAW و لوله های فولادی بدون درز با گزارش های آزمایشگاهی و قابلیت ردیابی کامل در صورت نیاز می باشد.

 

تفاوت بین لوله سیاه و لوله گالوانیزه چیست؟

۱٫ پوشش های مختلف

لوله سیاه از فولاد ساخته شده است و لوله گالوانیزه است. تفاوت این است که لوله گالوانیزه با روی پوشیده شده است، در حالی که لوله سیاه است.

۲٫ مقاومت خوردگی مختلف

لوله سیاه یک پوشش نازک است و تنها حفاظت درشت را فراهم می کند. لوله سیاه در خارج از منزل زنگ می زند. لوله گالوانیزه به سختی زنگ می کند.

۳٫ هزینه های گوناگون

لوله سیاه به دلیل روی که به لوله گالوانیزه افزوده می شود ارزانتر از لوله های گالوانیزه است.

۴٫ برنامه های مختلف

لوله سیاه بهتر است برای خطوط گاز استفاده شود، نه برای خطوط آب به دلیل آن به راحتی زنگ می زند، در حالی که گالوانیزه نمی تواند برای خطوط گاز استفاده شود، زیرا روی می تواند خطوط را هنگامی که آن را شروع به پوسته پوسته شدن لبه های اشباع شده، لوله های گالوانیزه لوله های امن تر برای استفاده در خطوط آب .

 

قیمت لوله سیاه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله سیاه چیست و چه کاربردی دارد

لوله سیاه، از ظاهر سیاه است. رنگ تیره از اکسید آهن تشکیل شده در سطح آن در طول تولید است. لوله فولادی سیاه به لوله آهن معمولی اشاره دارد و عمدتا برای خطوط گاز استفاده می شود، همچنین برای اتصال دستگاه ها به خطوط عرضه آن استفاده می شود. این لوله است که توسط کسب و کارها و خانه های مسکونی استفاده می شود تا عرضه ی گاز طبیعی یا پروپان را به دست آورند.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.