آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گلخانه (لوله گالوانیزه گلخانه‌ای)

لوله گالوانیزه، یکی از مشتقات فلزی، کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. این پروفیل با سطح مقطع گرد جهت انتقال مواد مختلف به کار می‌رود. لوله‌های گالوانیزه ساوه از لوله‌های سیاه درزدار ساخته می‌شوند و به صورت گالوانیزه گرم تولید می‌گردند. این نوع پوشش گالوانیزه، لوله را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، در محیط‌های مرطوب و اسیدی مقاوم می‌سازد.

لوله‌های آب تولید شده توسط این شرکت، در منازل و سیستم‌های آب‌رسانی ساختمان‌ها، کاربرد زیادی دارند. همچنین، با توجه به نیازها، می‌توانید از سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و در سایزهای ۱/۲ تا ۶ اینچ، لوله گالوانیزه ساوه را خریداری کنید.

لوله گلخانه، همان‌طور که از نامش مشخص است، برای احداث سازه‌های گلخانه‌ای مانند سقف، ستون، پایه، خطوط طولی گلخانه و نیز جهت آبرسانی به کار می‌رود. اهمیت عبور نور و گردش هوای مناسب در سازه‌های گلخانه‌ای، سازندگان را به استفاده از لوله گلخانه و پوشش‌های شفاف، مثل شیشه، پلاستیک و پلی‌کربنات، برای احداث یک گلخانه اصولی سوق می‌دهد. اما انواع لوله گلخانه کدام است؟ این لوله چه کاربردهایی دارد؟ مزایای استفاده از لوله گلخانه گالوانیزه چیست؟ بهترین لوله گلخانه کدام است؟ ادامه مطلب را حتماً بخوانید تا برای خرید لوله گلخانه، اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید.

انواع لوله گلخانه

بارزترین ویژگی محیط‌های گلخانه‌ای، رطوبت بالای محیط است که این امر، خوردگی و زنگ‌زدگی در سازه را به مراتب افزایش می‌دهد. علاوه بر این، گازهای تولید شده در محیط گلخانه با رطوبت هوا واکنش می‌دهند و شرایط اسیدی را تشدید می‌کنند. این حقایق موجب شده است که سازندگان سازه‌های گلخانه‌ای و گلخانه‌داران به فکر تقویت جنس لوله گلخانه برای افزایش عمر مفید سازه بیفتند. لوله پی وی سی (PVC) ، لوله چوبی، لوله گالوانیزه و لوله آلومینیوم از انواع لوله‌های گلخانه موجود در بازار هستند که برای ساخت گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این میان، لوله های گالوانیزه به دلیل داشتن پوشش گالوانیزه بیشترین کاربرد را در احداث گلخانه‌ها دارند.


پیش از آن که با رایج‌ترین نوع لوله گلخانه، یعنی لوله گالوانیزه گلخانه آشنا شویم، لازم است مروری گذرا بر سایر انواع لوله گلخانه داشته باشیم

۱- سازه گلخانه ای چوبی

این سازه باعث ایجاد یک ساختار کلاسیک در گلخانه خواهد شد؛ اما چندان مقاوم نیست و رطوبت موجود در گلخانه موجب پوسیدگی آن خواهد شد. اگرچه سازه گلخانه‌ای چوبی انتخاب زیبایی است، اما انتخاب‌های دیگری هم برای شما وجود خواهد داشت.

۲- سازه گلخانه ای استیل

یکی از مواد سبک و عالی که می‌توان برای ساخت گلخانه استفاده کرد، استفاده از آلومینیوم است. این فلز در صورتی که در معرض عناصر دیگری قرار گیرد، دچار زنگ زدگی نخواهد شد؛ از طرف دیگر، این سازه بسیار سبک است و معمولاً این میزان سبکی برای سازه گلخانه توصیه نمی‌شود.

 

۳- سازه گلخانه ای پی وی سی (PVC)

این سازه قیمت ارزان‌ و وزن سبکی دارد. به گونه‌ای که مونتاژ و حمل آن‌ به راحتی صورت می‌گیرد. این سازه به سختی و مقاومت فلز نیست؛ اما اتلاف گرمای آن نسبت به فلز کمتر است. از جمله معایب این لوله‌ها، خراب شدن و پوسیدگی آن‌ها در برابر نور خورشید است.

 

لوله گلخانه گالوانیزه رایج‌ترین مصالح برای ساخت گلخانه

هر جا صحبت از گالوانیزه می‌شود، قطعاً گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم به عنوان زیر مجموعه‌های این جنس از لوله‌ها نام برده می‌شوند. لوله گالوانیزه گلخانه ای نیز از این امر مستثنا نیست. گالوانیزاسیون گرم، مقاومت بیشتری به لوله گلخانه می‌دهد. این به آن معنی نیست که گالوانیزاسیون سرد بی‌کیفیت است؛ بلکه با توجه به نیاز پروژه، میزان عوامل مخرب محیطی و بودجه، هریک از این دو گروه می‌توانند پاسخ مناسبی باشند. در این مرحله توصیه بر آن است که خریداران محترم از مشاوره‌ی تیم‌های متخصص کمک بگیرند. در این راستا متخصصین شرکت پتروگرایش آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان هستند. کافیست همین حالا بامتخصصین پتروگرایش با شماره ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از لوله گلخانه گالوانیزه

از مهم‌ترین مزایای استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در لوله گلخانه گالوانیزه، احتمال خوردگی و زنگ زدگی بسیار کم است. این موضوع باعث می‌شود که سال‌ها بتوان از این لوله بدون این که معیوب شوند، استفاده کرد. این موضوع هزینه‌ها را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.
  • استحکام و پیوستگی پوشش گالوانیزه در این لوله‌ به قدری زیاد است که در شرایط تنش‌زای محیطی پوسته پوسته نمی‌شود و هنگام خم کردن لوله، نمی‌ریزد.
  • لوله گلخانه در برابر سرما و گرما مقاوم است.

انواع لوله گلخانه گالوانیزه

در ادامه به بررسی بیشتر انواع لوله گلخانه گالوانیزه، یعنی لوله گلخانه با گالوانیزه سرد و گرم، می‌پردازیم.

لوله گلخانه‌ای گالوانیزه گرم

این لوله‌ها با غوطه‌ور شدن در وان مذابی از فلز روی در دمای تقریبی ۴۶۰ درجه سانتی گراد تولید می‌شوند. در این حالت با قرار گرفتن پوششی از فلز روی بر فولاد، هم از داخل هم روی سطح، استحکام و دوام لوله بالا می‌رود و طول عمر آن افزایش می‌یابد. مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی، زنگ زدگی و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این روش تولید است.

لوله گلخانه ای گالوانیزه سرد

در این روش روکش نازکی از فلز روی، طی فرآیند الکترولیز تنها روی سطح لوله قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، لوله‌های تولید شده به روش گالوانیزه سرد مقاومت کمتری نسبت به انواع گرم داشته و برای محیط‌هایی با رطوبت بالا توصیه نمی‌شوند.

 اتصال لوله گلخانه‌

اتصال لوله‌  گلخانه بسیار راحت است. در اینجا به متداول‌ترین روش‌ها اشاره می‌کنیم. مهندسین با توجه به شرایط پروژه ممکن است هر یک از این روش‌های اتصال را برای لوله‌ گلخانه برگزینند.

  • اتصال شیار :استحکام خوبی ایجاد می‌کند، اما هزینه ریخته‌گری زیادی دارد.
  • اتصال جوشکاری: مقاومت زیادی دارد اما در دراز مدت می‌تواند طول عمر لوله‌ها را کاهش دهد.
  • اتصال رشته: فرایند ساده‌ای داشته و بسیار قابل اطمینان است.
  • اتصال فشرده‌سازی: برای بستن لوله‌ها از گیره‌های هیدرولیک استفاده می‌شود.
  • اتصال فلنج: بسیار مستحکم است و هزینه زیادی دارد. در این روش از پیچ‌های محکم برای وصل کردن لوله‌ها استفاده می‌شود.

خرید لوله گلخانه و انتخاب بهترین لوله گالوانیزه گلخانه ای

از جمله مشهورترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله گلخانه در کشور می‌توان به شرکت پتروگرایش اشاره کرد که محصولاتی با برند برند تجاری PGCO به بازار عرضه می‌کند. لوله‌های گلخانه پتروگرایش کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند. علاوه بر مزایای کلی لوله‌ گلخانه که پیش‌تر گفته شد، در میان مزیت‌های رقابتی این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضمانت مرجوعی کالا

به منظور اعتمادسازی مشتریان گرامی و تضمین کیفیت محصولات تولیدی، امکان عودت محصولات تا ۷ روز بعد از خرید وجود دارد.

  • وزن و ضخامت استاندارد

لوله‌ گالوانیزه گلخانه دارای ضخامت و وزن استاندارد است و مطابق با فناوری‌های جدید تولید و روانه بازار می‌شود.

  • موجود بودن انواع اتصالات برای لوله گالوانیزه گلخانه

این امر می‌تواند یکی از مزایای محصولات شرکت پتروگرایش به شمار برود. زیرا باعث راحتی و سرعت در تهیه و نصب این لوله‌ها برای احداث یک گلخانه می‌شود.

قیمت لوله گلخانه

خرید و فروش انواع لوله  گلخانه بر اساس سایز، تعداد لوله انتخابی، ضخامت و وزن آن‌ها مشخص می‌شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت لوله گلخانه، با توجه به نوع لوله گلخانه مورد استفاده‌ی خود، با کارشناسان شرکت پتروگرایش ارتباط برقرار کنید و از قیمت به روز لوله گلخانه مطلع و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برای اطلاع از موجودی لوله گالوانیزه گلخانه‌ سپنتا تماس بگیرید.

ثبت درخواست

  • لطفا اطلاعات را به جهت پیگیری های بعدی به صورت صحیح وارد نمایید
  • لطفا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
  • ارسال بار به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن.
  • اگر توضیح خاصی دارید درج بفرمایید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 20 MB, Max. files: 2.
      لطفا تصویر لیست یا لیست محصولاتی که مورد نیازتان است را ارسال نمایید

    قیمت لوله گالوانیزه گلخانه‌ ای سپنتا

    لطفا جهت ثبت درخواست تماس شماره تلفن خود را درج کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

    به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز ، جهت اطلاع دقیق از آخرین قیمت با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

    یا از طریق فرم داخل صفحه جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۸۸۷ ☎

    ۰۲۱-۴۹۹۸۶۸۸۸ ☎

    تماس با کارشناس

    5/5 - (9 امتیاز)