آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گازی مرند

0 106

لوله گازی مرند

 

لوله گازی مرند، یک نوع لوله انعطاف‌پذیر برای انتقال گازهای طبیعی، گازهای صنعتی و سایر مایعات گازی است. این لوله‌ها عمدتاً از موادی مانند پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند که از خصوصیات انعطاف‌پذیری بالا برخوردار هستند.

لوله گازی مرند برای استفاده در سیستم‌های توزیع گاز، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی و صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این لوله‌ها انعطاف‌پذیر هستند، می‌توانند به راحتی منحنی شده و در ترکیب با اتصالات مناسب، به شکل‌ها و زوایای مختلف نصب شوند.

لوله گازی مرند

مزایای استفاده از لوله گازی مرند

مزایای استفاده از لوله گازی مرند شامل مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت اتصال آسان و سریع، عدم نیاز به صیانت و نگهداری طولانی مدت، هزینه نصب پایین‌تر نسبت به لوله‌های فولادی و وزن سبک‌تر در مقایسه با لوله‌های سخت می‌باشد.

با این حال، لوله گازی مرند برای استفاده در فشارها و دماهای خاص تعریف شده است و باید مطابق با استانداردها و رهنمودهای صنعتی مناسب انتخاب و نصب شود. همچنین، نصب و اتصال این لوله‌ها باید توسط فنی‌کاران ماهر و متخصص انجام شود تا از کیفیت و ایمنی سیستم اطمینان حاصل شود.

 

 

قیمت لوله گازی مرند با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گازی سپنتا چیست؟

لوله های گازی سپنتا یکی از پر فروشترین لوله های گازی در زمینه انتقال گازهای خانگی وکارخانجات صنعتی به شمار میروند .این لوله ها در انواع معمولی (روکار) و API (تو کار) در شاخه های ۶ متری تولید و عرضه میگردند . لازم به ذکر است که لوله های گازی سپنتا در شهرهای مختلف منجمله تهران اهواز تبریز و سایر شهرهای دیگر به جهت سهولت در انجام پروژه تولید میگردند و صاحبین پروژه ها میتوانند به راحتی پروژه های خود را تجهیز نمایند .

لوله گالوانیزه سپنتا مرند به چند دسته تقسیم می شود؟

لوله گالوانیزه سپنتا مرند به 4 دسته تقسیم می شود که عبارت است از : لوله گالوانیزه آب - لوله گالوانیزه گلخانه ای - لوله گالوانیزه برق - پروفیل گالوانیزه ، برای خرید این محصولات میتوانید با شماره تلفن 02149986000 تماس حاصل فرمایید.

لوله گالوانیزه سپنتا به چه منظور استفاده می شود؟

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.