آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

مزیت های استفاده از انواع لوله گازی

0 21

مزیت های استفاده از انواع لوله گازی

 

میزیت استفاده از لوله گازی سپنتا ، واضح است که استفاده از انواع لوله گاز در پروژه های مختلف مزیت های منحصر به فرد بی شماری به همراه دارد و نصب و راه اندازی آن در تأسیسات شهری و روستایی به عنوان مهم ترین عناصر زیرساخت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

موارد استفاده از لوله های سپنتا

لوله های گازی سپنتا به جهت نوع مصرف در پروژه های گازرسانی که عمدتا گاز رسانی منازل مسکونی میباشد به دو دسته تو کار و روکار تقسیم میشوند که لوله های API گازی به جهت استحکام بالا و همچنین نوع استاندارد لوله به عنوان لوله تو کار و لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی جهت انشعابات داخل منازل و یا داخل کارخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند نوع سایز و اندازه لوله های گازی سپنتا بسته به نوع مصرف در پروژه میتواند متغییر باشد که ذیلا به آن اشاره مینماییم .

اینکه گاز یکی از متریال های مهم برای پیشرفت و توسعه یک جامعه به حساب می آید واقعیتی انکار ناپذیر است. در واقع وجود آن به عنوان نقطه عطفی برای مکان هایی که انسان در آن به زندگی و کارمی پردازد تلقی می گردد. اما با تمامی این تفاسیر توزیع و پخش گاز به مناطق مختلف بایستی با مشخصات خاصی همراه باشد.

ابعاد و سایز لوله های سپنتا

لوله های گازی سپنتا همانطور که اشاره گردید در دو نوع معمولی و API تولید و عرضه میگردند و بالطبع سایزبندی این لوله ها نیز بسته به نوع استاندارد لوله های گازی سپنتا میتواند متغایر باشد به این صورت که لوله های گازی سپنتا از نوع معمولی در سایزهای ۱/۲ الی ۶ اینچ و لوله های API  گازی  از سایز ۱/۲ اینچ الی ۴ اینچ تولید و عرضه میگردند کلیه لوله ها در ابعاد ۶ متری ارائه میگردند و سرتاسر لوله استانداردهای مربوط به لوله به صورت شابلون که معمولا به رنگ زرد می باشد نوشته شده و از این رو لوله های معمولی و لوله های گاز از یکدیگر متمایز هستند.

به عبارتی از استانداردهای مختص به خود پیروی کند. اینجا است که استفاده از لوله گازی اهمیت پیدا می کند. زیرا گاز هرچقدر که می تواند سودمند و مؤثر واقع شود به همان اندازه نیز می تواند آسیب ها و خساراتی را برای افراد و جامعه به ارمغان آورد.

استفاده از لوله های گاز نه تنها باعث کاهش هزینه های عملیاتی سیستم گاز رسانی می شود بلکه از نفوذ و رسوخ آلودگی ها کاسته و موجبات حفظ منابع طبیعی را نیز فراهم می آورد. به علاوه آنکه راه اندازی صحیح و هوشمندانه آن بهترین راه کار برای حفظ بقای زیر ساخت ها در تمامی شهرها و جوامع بشری به حساب می آید.

اگر شما هم یکی از خریداران لوله گازی سپنتا می باشید و قیمت لوله گازی یکی از پارامترهای مهم انتخابی شما است باید بگوییم که قبل از توجه به قیمت ها، به مواردی از قبیل استانداردهای لوله و گواهینامه هایی که از محل تولید خود کسب نموده توجه نمایید. مهم تر از آن ازکیفیت لوله خود اطمینان حاصل کنید.

به شما بازدید کننده محترم پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول مورد نظرتان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .

 

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی شما درباره این محصول می باشند.

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (7 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.