آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

موارد مصرف لوله سبک

0 25

موارد مصرف لوله سبک :

این لوله بعد از آبکاری شدن در صنایع مختلفی همچون مبل سازی ، خدروسازی ، کانتینر سازی ، کانکس سازی ، لوازم منزل و غیره استفاده می شود.

این لوله به دلیل مقاومت بسیار بالا و همچنین سبک بودن در دوچرخه سازی نیز مصرف بالایی دارد.

لوله سبک

لوله مبلی لوله های مبلی که به لوله های سبک یا لوله های روغنی هم معروف هستند لوله هایی هستند که از ورق روغنی (نورد سرد) براساس استاندارد DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2 تولید میشوند .

لوله های مبلی از مهمترین دسته های لوله و پروفیل هستند که بدلیل مقاومت عالی، استفاده گسترده ای در صنایع و تولیداتی از قبیل :

( خودروسازی ، مبلمان و صندلی ، اگزوز ، کانکس و کانتینر ، دوچرخه سازی و لوازم خانگی و … ) پیدا کرده اند.

از آنجا که لوله مبلی از ورق نورد سرد تولید میشود و این ورق به دلیل پروسه تولیدش خواص منحصر به فردی دارد، لذا لوله مبلی نیز داری خصوصیات ویژه ایست مانند :

لوله سبک

۱- دقت ابعادی مطلوب در قطر و ضخامت ،
۲- جوش پذیری ،
۳- فرم پذیری عالی در خم وکشش
۴- کیفیت سطحی مطلوب
۵- آبکاری شدن .
۶- قابلیت کشش سرد

به طور معمول قیمت لوله مبلی در واحد وزن اعلام میگردد (به عنوان مثال هر کیلو ۴۵۶۰ تومان یا هر تن ۴۵۶۰۰۰۰ تومان) که این قیمت خود وابسته به چندین فاکتور همچون قیمت جهانی ورق نورد سرد، قیمت دلار، میزان و تعرفه گمرکی، هزینه انرژی برای کارخانه ها و … می باشد .

قیمت لوله سبک (مبلی)

گرچه قیمت لوله سبک (مبلی) در واحد وزن کمی از لوله های سنگین (ضخامت ۲ از ورق سیاه) بالاتر است ولی به دلیل آنکه ضخامت و وزن پایینتری دارند هزینه واحد طول آنها از لوله های دیگر کمتر است . بنابراین در بسیاری از صنایع که ضخامت های پایین تر پروفیل مورد نیاز است از لوله های سبک یا مبلی استفاده میشود .

 

مورد دیگر اینکه ما قیمت لوله مبلی را در تمامی ضخامت ها اعلام کرده ایم و مصرف کننده گرامی می تواند بسته به نیاز خود ضخامت مطلوب را انتخاب نماید ، این مهم مصرف کننده را در پیدا کردن ضخامت بهینه در لوله مبلی یاری میکند . از جدولی که در ادامه آمده است میتوانید جهت تعیین وزن پروفیل مورد نظرتان استفاده نمایید .

ضمناً گالوانیزاسیون به صورت غوطه وری گرم ، نیز از قطر خارجی ۲۰ -۱۶۸.۳ mm و از ضخامت ۱.۵ – ۶۰ mm طبق استاندارد DIN 2444 قابل انجام است .

جدول وزن لوله های مبلی بر اساس قطر و ضخامت

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.