آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گالوانیزه گلخانه عمده

0 7

لوله گالوانیزه گلخانه عمده

لوله گلخانه‌ای

افراد زیادی هستند که گلخانه را از قاب‌های پی‌وی‌سی ساخته و آنها را با ورق‌های پلاستیکی می‌پوشانند. اگر از پلاستیک محافظت نشده در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده نمی‌کنید، پوشش گلخانه احتمالاً یک سال دوام نخواهد داشت. البته مواد پلاستیکی خاصی وجود دارد که با صرف هزینه بالاتر در برابر اشعه ماوراء بنفش تا ۴ سال مقاومت دارد.

ساختار گلخانه‌ای که از لوله تشکیل شده می‌تواند از آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، چوب یا پلاستیک ساخته شود. هر ماده از ساختار و نوع پانل متفاوتی برخوردار است که با آنها بهتر کار می‌کند. به عنوان مثال، فولاد برای ورق‌های پلی‌اتیلن یا پارچه‌های پلی‌وینیل کلرید (PVC) مناسب است.

انتخاب مواد لوله‌کشی PVC همانطور که در مجراهای برقی و لوله‌های آب استفاده می‌شود، به طور خاص برای افراد کم درآمد در کشورهای در حال توسعه مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا مواد PVC ارزان و در دسترس هستند. گلخانه برای رشد محصولات کشاورزی در مناطقی که مردم در آن زندگی می‌کنند ایده‌آل است.

سازه گلخانه‌ای از چه موادی تشکیل می‌شود؟

در قاب‌بندی و استفاده از لوله گلخانه دسترسی به مصالحی که به عنوان سایدینگ استفاده می‌شود لازم است. اما یک فریم نامناسب می‌تواند به معنای یک قاب ناپایدار باشد که هرگز واقعاً تبدیل به یک سازه مناسب نخواهد شد. اگر قاب اولیه از سازه گلخانه‌ای به درستی ساخته نشود، بعداً متوجه خواهید شد که دارای ترک و شکافهایی است که در برابر تهاجم حشرات و حیوانات کوچک عملاً بی‌دفاع است.

برخی سازه‌های گلخانه به صورت کیت فروخته می‌شوند که هیچ گزینه‌ای برای انتخاب مواد قاب در اختیار شما قرار نمی‌دهند، اما اگر در حال ساخت گلخانه بر اساس سلیقه خود هستید، می‌توانید لوله‌ را از موادی که برای ساختار قاب استفاده می‌کنید انتخاب کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید با چهار گزینه رایج در زمینه برپا کردن گلخانه‌ها در نظر بگیرید: چوب، آلومینیوم، فولاد گالوانیزه و لوله پلاستیکی پی‌وی‌سی.

سازه گلخانه‌ای از جنس چوب

یکی از مواد که به عنوان لوله برای ساخت گلخانه به کار می‌رود، چوب است، ماده‌ای طبیعی که باعث ایجاد ساختار کلاسیک گلخانه‌ای می‌شود. اما چوب از نظر قاب برای گلخانه تا حدودی غیرممکن است، مگر اینکه سازه‌ای که در حال ساختن آن است بیشتر به یک اتاق آفتاب‌گیر شبیه باشد.

چوب از عایق مناسبی برخوردار است و ساخت و مونتاژ آن در قاب بسیار آسان است. اما گلخانه‌ها تر هستند، فضاهای مرطوب و بیشتر چوب در نهایت با وجود ادامه رطوبت موجود در گلخانه، دچار پوسیدگی می‌شود.

اگر از چوب به عنوان لوله برای ساختن گلخانه استفاده می‌کنید، یک گونه با مقاومت شناخته شده در برابر رطوبت و پوسیدگی، مانند سرو یا چوب قرمز را انتخاب کنید. یا، از چوب تصفیه شده شیمیایی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است بهره بگیرید. استفاده از سیلر هر چند سال باعث افزایش عمر آن می‌شود.

سازه گلخانه‌ای از جنس آلومینیوم

آلومینیوم یک ماده بسیار سبک و عالی است – در نتیجه قرار گرفتن در معرض عناصر زنگ نمی‌زند و تجزیه نمی‌شود. اما آلومینیوم خیلی قوی نیست و در هنگام استفاده در قاب به عنوان لوله‌گلخانه‌ای، قطعات پشتیبانی باید یا از قطعات سنگین ساخته شوند یا برای مقاومت دو برابر شوند.

با این حال، آلومینیوم بخاطر انعطاف‌پذیری مناسبی برای صفحه‌های شیشه‌ای یا پلی‌کربنات ارائه می‌دهد. آلومینیوم را می‌توان در هر رنگی که انتخاب کردید رنگ‌آمیزی یا آنودایز کرد.

سازه گلخانه‌ای از جنس گالوانیزه و استیل

سومین متریال برای سازه گلخانه‌ای یعنی فولاد گالوانیزه ماندگاری زیادی داشته و در عین حال هزینه کمتری نسبت به بقیه مواد دارد.

از آنجا که فولاد بسیار قوی و مقاوم است، گلخانه‌ی شما به قطعات قاب‌بندی کمتری احتیاج دارد، به این معنی که سایه‌های کمتری در گلخانه تشکیل می‌شوند. با این حال، اکثر فریم‌های فولادی که به عنوان لوله گلخانه‌ای به کار می‌روند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از فیلم‌های پلی‌اتیلن استفاده می‌شود تا از شیشه‌های جامد یا پانل‌های پلی‌کربنات.

گلخانه‌ها با قاب‌های فولادی گالوانیزه و پوشش فیلم پلی‌اتیلن در بین پرورش‌دهندگان تجاری محبوب هستند، اما در مکان‌های مسکونی به خصوص جذابیتی ندارند. یکی از معایب بزرگ برای لوله گلخانه‌ای از جنس فولاد گالوانیزه این است که در نهایت پوشش گالوانیزه از بین می‌رود و زنگ می‌زند.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

سازه گلخانه‌ای از جنس آلومینیوم

آلومینیوم یک ماده بسیار سبک و عالی است – در نتیجه قرار گرفتن در معرض عناصر زنگ نمی‌زند و تجزیه نمی‌شود. اما آلومینیوم خیلی قوی نیست و در هنگام استفاده در قاب به عنوان لوله‌گلخانه‌ای، قطعات پشتیبانی باید یا از قطعات سنگین ساخته شوند یا برای مقاومت دو برابر شوند.

مزایایی لوله گالوانیزه

لوله‌ی‌ گالوانیزه در واقع همان لوله‌ی‌ فولادی است که برای حفاظت در برابر خوردگی و آسیب‌پذیری، سطح آن را با فلز روی پوشش می‌دهند. پوشش گالوانیزه، طول عمر لوله را افزایش داده و همچنین مقاومت آن را در برابر خوردگی و رسوبات معدنی افزایش می‌دهد. لوله‌های گالوانیزه مدت زیادی از مهم‌ترین اجزاء در خطوط آبرسانی بوده‌ و هستند.۶ روز پیش

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.