آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گالوانیزه

0 7

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه سپنتا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. زنگ زدگی لوله های فلزی به مرور زمان باعث آسیب های موضعی می شود و به این ترتیب باید تعویض شود. فلز روی یا همان فرآیند گالوانیزه باعث افزایش طول عمر لوله می شود و از جای لوله های فلزی استفاده نمی کند، از این رو از لوله استفاده می شود. گالوانیزه است. لوله گالوانیزه همان لوله درزدار است که به روش آبکاری گرم با فلز روی گالوانیزه می شود و پس از عملیات گالوانیزه شدن هر دو انتهای اولیه و انتهایی لوله سپنتا پیچ و رزوه می شود.

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا بسیار مناسب است و همین امر باعث محبوبیت این محصول در بازار شده است.

لوله گالوانیزه

 

لوله فلزی آب

لوله ها دارای آلیاژهای مختلفی هستند، لوله های فولادی که بیشتر با نام لوله های فلزی در بین مصرف کنندگان عرضه می شود، پرمصرف ترین آلیاژ در صنعت و تاسیسات می باشد. لوله فلزی (لوله استیل) دارای دسته بندی های مختلفی می باشد که رایج ترین نوع لوله فولادی لوله فولادی و لوله ST_37 می باشد. برای دریافت لیست قیمت لوله استیل و قیمت لوله فلزی آب می توانید به صفحه هر محصول مراجعه نمایید.

قیمت فلز در انواع مختلف

لوله درزدار مشکی و لوله مانیسمن بیشتر در معرض خطر هستند. لوله های فلزی بیشتر به لوله های کربن استیل یا لوله های مشکی معروف هستند، اما لوله های گالوانیزه و لوله های فولادی نیز جزو لوله های فلزی یا لوله های فولادی هستند.

با توجه به روش ساخت، لوله ها به دو دسته جوشی و بدون درز تقسیم می شوند. در ساخت لوله آهنی یا لوله فولادی درزدار، ورق های فولادی پس از شکل گیری به هم جوش داده می شوند و دارای خط جوش می باشند. لوله های شمش بدون درز با مقطع مربعی توخالی یا مستطیل شکل تولید می شود و در مقایسه با لوله های جوشی که با نام لوله مانیسمان در بازار موجود است، از استحکام بیشتری برخوردار است.

لوله چیست؟

لوله ای استوانه ای و توخالی است که در سیستم لوله کشی برای انتقال آب، گازها و مواد جامد استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت انواع لوله از جمله لوله مانیسمان، لوله درزدار و لوله گالوانیزه می توانید با فروش لوله، لوله و اتصالات ما تماس بگیرید.

 

لوله گالوانیزه

کاربرد لوله گالوانیزه سپنتا

لوله های فلزی در صنایع مختلف دارای کاربرد های متفاوتی می باشند از جمله کاربرد لوله فولادی عبارتند از :

  • سیستم لوله کشی
  • ساختمان سازی
  • صنایع کشاورزی
  • ساخت نخت های فلزی
  • ساخت گلخانه ها
  • داربست
  • تجهیزات پزشکی
  • ساخت اتومبیل و موتورسیکلت
  • لوازم خانگی
  • لوله شوفاژ
  • لوله گاز
  • پل سازی

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گالوانیزه چیست

لوله گالوانیزه همان لوله درزدار است که به روش آبکاری گرم با فلز روی گالوانیزه می شود و پس از عملیات گالوانیزه شدن هر دو انتهای اولیه و انتهایی لوله سپنتا پیچ و رزوه می شود.

لوله چیست؟

لوله ای استوانه ای و توخالی است که در سیستم لوله کشی برای انتقال آب، گازها و مواد جامد استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت انواع لوله از جمله لوله مانیسمان، لوله درزدار و لوله گالوانیزه می توانید با فروش لوله، لوله و اتصالات ما تماس بگیرید.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (8 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.