آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گالوانیزه گرم

0 22

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم لوله گالوانیزه سرد سینی کابل گالوانیزه | لوله فولادی گالوانیزه برق لوله کاندوئیت چیست لوله کاندوئیت یکی از انواع لوله های فولادی برق.

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا سنگین و سبک در سایزهای مختلف از ۱/۲ اینچ تا ۲۰ اینچ

لوله گالوانیزه گرم (Hot-dip galvanized pipe)

یک نوع لوله است که از جنس فولاد تولید می‌شود و به روش گالوانیزه گرم تقویت می‌شود. در این روش، لوله‌ها در یک حوضچه از روی فولاد تمیز شده عبور می‌کنند و سپس درون آنها را به یک محلول روی غوطه ور می‌کنند. این فرآیند باعث ایجاد یک لایه‌ی ضخیم از روی بر روی سطح خارجی لوله می‌شود که به عنوان یک پوشش محافظ علیه زنگ زدگی و خوردگی عمل می‌کند.

لوله‌های گالوانیزه گرم به دلیل ویژگی‌های زیست محیطی مانند مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، مقاومت در برابر آب و رطوبت، قابلیت ایجاد اتصالات محکم و استحکام بالا در برابر ضربه‌ها و فشارها، در بسیاری از برنامه‌های مختلف استفاده می‌شوند. مثال‌هایی از کاربردهای

لوله‌های گالوانیزه گرم عبارتند از:

ساخت و ساز:

استفاده در سیستم‌های لوله کشی آب، گاز و فاضلاب، ساخت بناهای فلزی و فراهم کردن اتصالات مانند کولرهای هوایی و سیستم‌های تهویه مطبوع.

صنایع کشاورزی:

استفاده در سیستم‌های آبیاری، ساخت سازه‌های گلخانه و سیستم‌های پرورش دام.

صنایع نفت و گاز:

استفاده در لوله‌های نفت و گاز، خطوط لوله‌کشی و سازه‌های نفتی.

صنایع خودروسازی:

استفاده در ساخت و تولید قطعات خودرو و تجهیزات مکانیکی.

لوله‌های گالوانیزه گرم، لوله‌های فولادی هستند که به روش گالوانیزه گرم تولید شده‌اند. این فرآیند شامل غرق کردن لوله‌ها در حمام اهک و رویه‌ی گالوانیزه است. لوله‌های گالوانیزه گرم به دلیل پوشش ضدزنگی روی سطح، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

این لوله‌ها معمولاً در انتقال مایعات مختلف و در سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، و تاسیسات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از لوله‌های گالوانیزه گرم، به دلیل ویژگی‌های مقاومت به زنگ زدگی و استحکام ساختاری آنها، در برخی از برنامه‌های صنعتی و ساختمانی معمول است.

لوله‌های گالوانیزه گرم در اندازه‌ها و قطرهای مختلف در دسترس هستند و می‌توانند به صورت تک قطعه یا در طول‌های بلندتر برش داده شوند. در هر صورت، قبل از استفاده از لوله‌های گالوانیزه گرم، مطمئن شوید که استانداردها و مقررات مربوطه را رعایت کرده و به دلیل نیاز خاص خود، انتخاب صحیحی انجام دهید.

لوله گالوانیزه گرم

 

 

لوله گالوانیزه گرم یک نوع لوله فولادی است که به منظور حفاظت از خوردگی و ایجاد مقاومت در برابر عوامل خورنده محیطی ساخته می‌شود. فرآیند گالوانیزه گرم شامل آبکاری لوله فولادی با روی (زینک) در دماهای بالا است. این فرآیند باعث پوشش لایه‌ای از فلز روی بر سطح لوله می‌شود و از آسیب‌های خوردگی محافظت می‌کند. میزان عمق نفوذ فلز روی در لوله‌های گالوانیزه گرم در حدود ۳۵ میکرون تا ۶۵ میکرون متغیر است

لوله‌های گالوانیزه گرم معمولاً برای انتقال مایعات در شرایط خوردگی محیطی، مثل آب و فاضلاب، استفاده می‌شوند. این نوع لوله به دلیل مقاومت بیشتر در برابر زنگ زدگی و خوردگی، مناسب برای مصارف صنعتی و ساختمانی است. تفاوت مهم لوله‌های گالوانیزه گرم با سرد در دمای آبکاری و روش تولید آنها واضح می‌باشد و انتخاب بین این دو نوع لوله بستگی به نیاز و محیط کاربری دارد.

 

ویژگی لوله گالوانیزه

  1. ارزان بودن
  2. سبک با دوام
  3. جابجایی بسیار راحت
  4. ضد زنگ
  5. ضد رطوبت

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گالوانیزه سپنتا چه ویژگی‌هایی دارد؟

لوله گالوانیزه سپنتا دارای وزن سبک، متوسط و سنگین است. آنها تحت استاندارد ملی ISIRI 3765 تولید می‌شوند و برای انتقال آب در ساختمان‌های مسکونی و بخش‌های مختلف موتورخانه استفاده می‌شوند.

لوله گالوانیزه سپنتا چیست؟

لوله گالوانیزه سپنتا، یک نوع لوله فولادی است که به وسیلهٔ فرآیند گالوانیزه‌سازی، به پوششی از روی برخوردار است. این پوشش به لوله ویژگی‌هایی مانند مقاومت به زنگ‌زدگی و حفاظت در برابر خوردگی را می‌بخشد.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.