آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله گاز ۳ اینچ API توکار تست گاز

0 10

لوله گاز ۳ اینچ API توکار تست گاز

لوله گاز ۳ اینچ API توکار سپنتا تست گاز به صورت لوله ۶ متری عرضه می‌شود و دارای ضخامت ۲٫۸ میلی‌متر است. این لوله مناسب برای لوله‌کشی گاز توکار خانگی و صنعتی می‌باشد و دارای تاییدیه تست گاز از اداره گاز و استاندارد API می‌باشد.

مشخصات فنی و وزن لوله گاز ۳ اینچ API توکار تست گاز

مشخصه مقدار
قطر ۳ اینچ
ضخامت ۲٫۸ میلی‌متر
طول ۶ متر
تاییدیه اداره گاز و استاندارد API

قیمت لوله گاز ۳ اینچ API توکار

برای دریافت کف قیمت امروز لوله گاز ۳ اینچ API توکار سپنتا تست گاز، با تلفن تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸ 

لوله گاز

لوله گاز یکی از پرکاربردترین انواع لوله و اتصالات فلزی برای انتقال گاز است. لوله‌های API و مانیسمان از مهمترین انواع لوله‌های گازی می‌باشند.

لوله گاز توکار

در لوله‌کشی گاز خانگی توکار، باید از لوله‌های مورد تایید اداره گاز استفاده شود. برای این منظور، از لوله سیاه API (American Petroleum Institute) که دارای تاییدیه اداره گاز می‌باشد، استفاده می‌شود. هر شاخه لوله گاز توکار معمولاً ۶ متر طول دارد. برندهای معتبر در تولید لوله گاز شامل لوله گاز سپاهان، سپنتا لوله پاییزان، و کارخانه لوله ساوه می‌باشند. لوله گاز معمولاً به صورت شاخه‌های ۶ متری به فروش می‌رسد.

روش ساخت لوله گاز توکار

لوله گاز توکار به دو روش درزدار و بدون درز ساخته می‌شود.

محاسبه تقریبی وزن لوله فولادی گاز

هرچند با استفاده از جدول وزن لوله گاز می‌توان وزن لوله گازی را به طور دقیق محاسبه کرد، اما در برخی موارد می‌توان به صورت تقریبی نیز وزن لوله‌های گازی را محاسبه نمود. از آنجایی که لوله‌های گاز از جنس فولاد هستند، برای محاسبه وزن آن‌ها می‌توان از رابطه زیر استفاده کرد:

۰٫۱۴۷ × ضخامت لوله (به میلی‌متر) × (ضخامت لوله – قطر بیرونی لوله به میلی‌متر) = وزن یک شاخه لوله گاز ۶ متری (به کیلوگرم)

لوله گاز مانیسمان

لوله مانیسمان به دلیل تحمل فشار زیاد و ماندگاری طولانی در لوله‌کشی گاز نی

ز استفاده می‌شود. قیمت لوله گاز مانیسمان رده ۴۰ از لوله درزدار بیشتر است و به همین دلیل معمولاً از لوله سیاه در لوله‌کشی گاز استفاده می‌شود، ولی در برخی مواقع به دلیل نیاز به استاندارد و داشتن تاییدیه اداره گاز از لوله گاز مانیسمان رده ۴۰، رده ۲۰، و یا رده ۸۰ که دارای استاندارد API 5L می‌باشد نیز استفاده می‌شود.

اتصالات جوشی لوله گازی

در لوله‌کشی گاز برای اتصال لوله با توجه به روش لوله‌کشی و فشار گاز، از اتصالات جوشی سیاه، اتصالات مانیسمان رده ۲۰، و یا اتصالات مانیسمان رده ۴۰ استفاده می‌شود. انواع اتصالات جوشی شامل زانو، سه‌راهی، تبدیل، کپ، چهار‌راهی، بوشن، و سردنده می‌باشند.

قیمت لوله گاز توکار

قیمت خرید لوله گاز توکار تحت تأثیر فاکتورهایی مانند مشخصات فنی لوله (ضخامت، قطر و اندازه)، وزن لوله گاز، برند تولید کننده، نرخ جهانی فولاد و نوسانات ارز، میزان عرضه و تقاضای بازار، و نمایندگی و مرکز فروش لوله گاز قرار می‌گیرد. برای بهره‌مندی از بهترین قیمت و خدمات به مراکز معتبر تامین کننده مراجعه کنید.

خرید لوله و اتصالات گاز

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید لوله گاز است. با تنوع بالای محصولات ما می‌توانیم بهترین را ارائه دهیم. برای خرید لوله گاز با ما تماس بگیرید و از تخفیفات و شرایط خوب ما بهره‌مند شوید.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گاز

لوله گاز یکی از پرکاربردترین انواع لوله و اتصالات فلزی برای انتقال گاز است. لوله‌های API و مانیسمان از مهمترین انواع لوله‌های گازی می‌باشند.

لوله گاز توکار

در لوله‌کشی گاز خانگی توکار، باید از لوله‌های مورد تایید اداره گاز استفاده شود. برای این منظور، از لوله سیاه API (American Petroleum Institute) که دارای تاییدیه اداره گاز می‌باشد، استفاده می‌شود. هر شاخه لوله گاز توکار معمولاً 6 متر طول دارد. برندهای معتبر در تولید لوله گاز شامل لوله گاز سپاهان، سپنتا لوله پاییزان، و کارخانه لوله ساوه می‌باشند. لوله گاز معمولاً به صورت شاخه‌های 6 متری به فروش می‌رسد.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.