آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

مزایا و معایب لوله گالوانیزه چیست؟

0 17

مزایای لوله‌ گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه گرم دارای مزایای پوشش یکنواخت، چسبندگی قوی و عمر طولانی هستند. زیرلایه لوله‌های گالوانیزه تحت واکنش‌های فیزیکی و شیمیایی پیچیده با حمام مذاب قرار می‌گیرد تا یک لایه آلیاژ روی-آهن مقاوم در برابر خوردگی با ساختاری محکم تشکیل دهد. بنابراین، مقاومت در برابر خوردگی قوی دارند.

ساختار لوله‌های مارپیچ

  • تا زمانی که زاویه شکل‌دهی تغییر می‌کند، می‌توان لوله‌های فولادی با قطرهای مختلف را از همان عرض فولاد نواری تولید کرد که تنظیم آن آسان است.
  • از آنجایی که با خمش مداوم تشکیل می‌شوند، طول ثابت لوله‌های مارپیچ محدود نمی‌شود و طول آن را می‌توان خودسرانه تعیین کرد.
  • شکل مارپیچی درز جوش به طور مساوی در کل محیط لوله مارپیچ توزیع شده است، بنابراین دقت ابعادی لوله مارپیچی بالا و استحکام نیز قوی است.

پوشش گالوانیزه

لوله‌های فولادی جوشی با پوشش گالوانیزه گرم یا الکتروگالوانیزه روی سطح لوله‌های گالوانیزه. گالوانیزه کردن می‌تواند مقاومت در برابر خوردگی لوله‌های فولادی را افزایش داده و عمر مفید را افزایش دهد.

عیوب لوله‌های گالوانیزه

عیب جوش لوله‌های گالوانیزه “عیب مایل” است. در فرآیند استفاده، جهت تنش اصلی لوله فولادی، یعنی طول عیب معادل در جهت محور لوله فولادی، کوچکتر از لوله درز مستقیم است. مقدار CVN جهت می‌تواند ۳ برابر بیشتر از مقدار CVN عمود بر جهت نورد باشد.

نتیجه

مزایا و معایب لوله‌های گالوانیزه فولادی فقط با مقایسه استفاده می‌توان شناخت. پس از استفاده از لوله‌های گالوانیزه، می‌توان آنها را از طریق نشانگرهای مختلف داده شناسایی کرد.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.