آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

معرفی لوله گلخانه

0 75

معرفی لوله گلخانه

لوله گلخانه یکی از عناصر اساسی در سیستم‌های گلخانه‌داری است. این لوله‌ها از جنس پلاستیک یا PVC تولید می‌شوند و در ساخت گلخانه‌ها به عنوان قسمتی از سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و انتقال آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع لوله گلخانه:

– لوله گلخانه سبک
– لوله گلخانه کشاورزی
– لوله گلخانه صنعتی
– لوله گلخانه سنگین

کاربردهای لوله گلخانه

معرفی لوله گلخانه

انتقال آب و محلول‌های مغذی

لوله گلخانه برای انتقال آب و محلول‌های مغذی به گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌ها به عنوان قسمتی از سیستم آبیاری قطره‌ای در گلخانه‌ها استفاده می‌شوند. آب و محلول‌های مغذی از طریق لوله‌ها به ریشه‌های گیاهان منتقل می‌شوند و باعث رشد و تغذیه بهتر گیاهان می‌شود.

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

لوله گلخانه در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز به کار می‌رود. این لوله‌ها جهت توزیع حرارت و سرما در گلخانه استفاده می‌شوند. به وسیله این لوله‌ها، آب گرم یا سرد به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تامین می‌شود و دما را در گلخانه کنترل می‌کند.

ساختار و سازه گلخانه

لوله گلخانه در ساختار و سازه گلخانه نقش مهمی دارد. این لوله‌ها به عنوان قسمتی از سیستم‌های پشتیبانی و سازه‌های گلخانه استفاده می‌شوند. آن‌ها به عنوان قواره‌های فلزی یا پلاستیکی برای ایجاد اتصالات و سازه‌های پایه در گلخانه‌ها استفاده می‌شوند.

 

نتیجه‌گیری

لوله گلخانه با ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد خود، به عنوان یکی از عناصر حیاتی در سیستم‌های گلخانه‌داری استفاده می‌شود. این لوله‌ها به عنوان قسمتی از سیستم‌های آبیاری، گرمایشی، سرمایشی و سازه‌های گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به بهبود کشت و رشد گیاهان کمک می‌کنند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می‌شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه لیست قیمت لوله گلخانه سپنتا، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. لوله گلخانه از سایزهای ½ الی ۶ اینچ تولید می گردد.

لوله از نمره ۲ الی نمره ۱۰ تولید می گردد. ضخامت ۲ میلیمتر ، ۲٫۳۵ میلیمتر و ۲٫۵ میل برای سازه سقف و ضخامت ۲٫۸ میلیمتر و ۳ میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود.

این محصول در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. بسته بندی این محصول بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

📌 مطالب پیشنهادی :

امتیاز مطلب post
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.