آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

قیمت لوله گلخانه ای

0 10

قیمت لوله گلخانه ای

لوله گلخانه عمدتاً برای ساخت سازه های گلخانه ای با دیوارها و سقف ساخته شده از مواد شفاف مانند شیشه یا پلاستیک استفاده می شود. گیاهانی که نیاز به شرایط آب و هوایی منظم دارند در گلخانه رشد می کنند. این سازه ها از اندازه های کوچک تا ساختمان های صنعتی را در بر می گیرد.

لوله API سپنتا

تعریف لوله و انواع آن

لوله ها استوانه های توخالی هستند که معمولاً دارای سطح مقطع گرد هستند. لوله ها برای فعالیت های مختلفی از جمله انتقال مایعات، گازها و در برخی موارد جامدات استفاده می شوند. لوله ها به دو صورت فلزی و غیرفلزی تولید می شوند. لوله های غیرفلزی از پلاستیک، شیشه و … ساخته می شوند و لوله های فلزی شامل آلومینیوم، آهن، استیل و … می باشد.لوله های فلزی از کاربردی ترین لوله هایی هستند که در صنایع مختلف، ساختمانی و … کاربرد دارند. شامل: لوله گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه سبک، لوله مانیسمان، لوله گلخانه و غیره.

لوله های گلخانه ای گالوانیزه

در این مطلب در مورد لوله های گلخانه ای صحبت خواهیم کرد، برای اطلاعات بیشتر تا پایان آگهی همراه ما باشید. به گروهی از لوله های گالوانیزه که در صنعت کشاورزی و ساخت قاب گلخانه استفاده می شود لوله های گالوانیزه گلخانه ای می گویند. لوله های گلخانه ای گالوانیزه معمولاً به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد آبکاری می شوند.

گالوانیزه چیست؟

لوله هایی که طی فرآیندهای مختلف با فلز روی پوشانده می شوند، لوله های گالوانیزه نامیده می شوند. لوله های گالوانیزه به روش های سرد و گرم تولید می شوند. فرآیند گالوانیزه کردن لوله های گالوانیزه سرد و گرم با یکدیگر متفاوت است. مشخصات و مشخصات هر یک از این لوله ها نیز متفاوت است.

 

لوله گلخانه گرم

لوله گرم گلخانه از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفته شد گالوانیزه کردن لوله های گلخانه باعث افزایش مقاومت لوله در محیط گلخانه می شود که دارای دمای گرم و محیط مرطوب است. معمولا لوله ها در محیط مرطوب زنگ می زنند اما لوله های گلخانه در برابر رطوبت مقاوم بوده و زنگ نمی زند. گالوانیزه گرم لوله از خوردگی و پوسیدگی لوله جلوگیری می کند. عمر لوله گلخانه ای گالوانیزه بین ۱۵ تا ۲۰ سال می باشد. قیمت لوله گرم گلخانه ای بالاتر از قیمت لوله سرد گلخانه است. دلیل آن عمر طولانی لوله های گالوانیزه گرم و آبکاری آنها در دمای بسیار بالا می باشد.

 

لوله گلخانه سرد

برای گالوانیزه کردن لوله ها، فلز روی را به روش سرد روی سطح لوله می ریزند. سپس لوله در دمای ۷۰ درجه سانتی گراد گالوانیزه می شود. این نوع گالوانیزه مقاومت بالایی ندارد و در اثر تماس با قسمت های مختلف دچار خراش می شود و روکش آن آسیب می بیند. عمر لوله های گلخانه سرد بین ۳ تا ۵ سال می باشد. اگر گلخانه رطوبت داشته باشد عمر لوله کاهش می یابد و احتمال زنگ زدگی افزایش می یابد. لوله گلخانه سرد در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی ندارد. قیمت لوله گالوانیزه سرد نسبت به نوع گرم آن کمتر است و افرادی که به تازگی و با بودجه کم قصد احداث گلخانه دارند می توانند از آن استفاده کنند. گالوانیزه گرم لوله از خوردگی و پوسیدگی لوله جلوگیری می کند. عمر لوله گلخانه ای گالوانیزه بین ۱۵ تا ۲۰ سال می باشد.

 

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

لوله گلخانه گرم

لوله گرم گلخانه از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفته شد گالوانیزه کردن لوله های گلخانه باعث افزایش مقاومت لوله در محیط گلخانه می شود که دارای دمای گرم و محیط مرطوب است. معمولا لوله ها در محیط مرطوب زنگ می زنند اما لوله های گلخانه در برابر رطوبت مقاوم بوده و زنگ نمی زند. گالوانیزه گرم لوله از خوردگی و پوسیدگی لوله جلوگیری می کند. عمر لوله گلخانه ای گالوانیزه بین 15 تا 20 سال می باشد. قیمت لوله گرم گلخانه ای بالاتر از قیمت لوله سرد گلخانه است. دلیل آن عمر طولانی لوله های گالوانیزه گرم و آبکاری آنها در دمای بسیار بالا می باشد.

لوله های گلخانه ای گالوانیزه

در این مطلب در مورد لوله های گلخانه ای صحبت خواهیم کرد، برای اطلاعات بیشتر تا پایان آگهی همراه ما باشید. به گروهی از لوله های گالوانیزه که در صنعت کشاورزی و ساخت قاب گلخانه استفاده می شود لوله های گالوانیزه گلخانه ای می گویند. لوله های گلخانه ای گالوانیزه معمولاً به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد آبکاری می شوند.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (4 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.