آهن شهر پاسارگاد

فروشگاه محصولات سپنتا

لوله درزدار سبک کاربردها مواد و تاریخچه

لوله درزدار سبک: کاربردها، مواد و تاریخچه

0 33

لوله درزدار سبک: کاربردها، مواد و تاریخچه

لوله درزدار سبک یکی از انواع لوله‌های جوشی است که به روش‌های جوش مستقیم و یا اسپیرال برای استفاده در سیستم‌های تاسیسات خانگی، آب‌رسانی و گاز‌رسانی منازل به کار می‌رود. این لوله‌ها از آلیاژهای روی، آهن، و استیل استنلس در قالب ورق‌های فلزی ساخته می‌شوند و می‌توان درز جوش را در راستای لوله مشاهده کرد.

تاریخچه تولید لوله‌های درزدار سبک

تولید این نوع لوله‌ها در کشور دارای یک تاریخچه طولانی است و از معتبرترین برندهای سازنده لوله‌های درزدار می‌توان به سپنتا و سپاهان اشاره کرد. این شرکت‌ها محصولات خود را مطابق با استانداردهای وزن، ضخامت، و قطر لوله که برابر با پروتکل‌های DIN 2440 و DIN2441 می‌باشد، عرضه می‌کنند.

مواد استفاده شده در ساخت لوله‌های درزدار سبک

لوله‌های درزدار سبک از آلیاژهای روی، آهن، و استیل استنلس ساخته می‌شوند. این مواد به لوله‌ها ویژگی‌های مکانیکی مثل استحکام و انعطاف‌پذیری می‌دهند، که آنها را مناسب برای استفاده در سیستم‌های تاسیساتی می‌کند.

کاربردها و مزایای لوله‌های درزدار سبک

لوله‌های درزدار سبک به دلیل قیمت مناسب‌تر خود نسبت به دیگر لوله‌ها و اتصالات فلزی مورد توجه قرار می‌گیرند. اما این لوله‌ها به مراتب کمترین میزان تحمل دما، فشار، رطوبت، و غیره را نسبت به لوله‌های دیگر دارند. برای افزایش دوام لوله‌های درزدار جوشی از روکش‌های مختلفی مانند روکش‌های اپوکسی، گالوانیزه عمیق، الکترو گالوانیزه، و غیره استفاده می‌شود تا دوام آنها در برابر عوامل محیطی مانند زنگ‌زدگی و خراش افزایش یابد.

لوله‌های درزدار سبک به عنوان یکی از اجزای حیاتی در سیستم‌های تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انتقال آب و گاز در منازل و ساختمان‌ها نقش اساسی ایفا می‌کنند.

قیمت لوله گالوانیزه با توجه حجم خرید متفاوت است و هر چه حجم خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری به مشتریان تعلق میگیرد.
با شماره گیری می توانید از مشاوره ی حرفه ای  کارشناسان ما بهره مند شوید.

☎️جهت اطلاع از آخرین قیمت و استعلام  تماس بگیرید

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ تماس بگیرید.

۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۷
️۰۲۱۴۹۹۸۶۸۸۸

 

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.